ساری- استاندار مازندران گفت: همکاری نیروی انتظامی، سپاه و اداره کل اطلاعات امنیت استان را تأمین کرده اند.

امنیت مازندران تأمین است

به گزارش قدس آنلاین، ربیع فلاح جلودار صبح چهارشنبه در مانور اعزام و استقرار خودروهای امداد و نجات که در محل نیروی انتظامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: امروز آرامش و امنیت در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم همانند سال های گذشته میزبان شایسته ای برای مسافران و گردشگران نوروز ۹۶ باشیم، ادامه داد: نیروی انتظامی با همکاری سپاه و اداره کل اطلاعات، امنیت استان را تأمین کرده اند و به همین دلیل امروز احساس امنیت در جامعه حس می شود.
وی با اشاره به اینکه احساس امنیت در جامعه از امنیت فیزیکی اهمیت بیشتری می شود، ادامه داد: امنیت زیرساخت توسعه پایدار هر جامعه است.
استاندار مازندران در ادامه سخنان خود به اجرای طرح های توسعه ای و زیرساختی استان اشاره کرد و گفت: همه تلاش و برنامه ریزی ها برای انجام صفر بدون تصادف و خاطرانگیز برای مردم در راه های استان، صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه امیدواریم مقولات زیست محیطی از جمله رعایت تولید و جمع آوری زباله و حفظ منابع طبیعی به ویژه جنگل و مراتع، حاشیه رودخانه ها و سواحل خزر توجه جدی شود، افزود: مازندران استانی برای همه ملت ایران است و همگانی شدن احساس مسئولیت زیست محیطی یک امر ضروری است.
گفتنی است بیش از ۹ هزار نفر از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی در مازندران از امروز تا نیمه فروردین مأمور شده اند تا سفرها را در سطح استان تسهیل کنند. در این مأموریت ۶۵۰ دستگاه خودرو یگان های امداد و نجاد در مناطق شهری و جاده ای استان در بیش از ۲۸۰ ایستگاه از محورهای اصلی و فرعی استان مستقر شدند.

برچسب‌ها