بجنورد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از توزیع یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم میوه شب عید از روز جمعه در استان خبرداد.

۱۲۰۰تن میوه شب عید در خراسان شمالی آماده توزیع شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالله یوسفی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان گفت : توزیع ۴۵۰ تن سیب از تولیدات استان و ۷۵۰ تن پرتقال جنوب برای ایام نوروز پیش بینی شده است.

وی اظهارداشت : در حال حاضر بالغ بر ۵۰۰ تن پرتقال از جنوب کشور بارگیری شده و از روز گذشته توزیع درشهرستان ها آغازشده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ عامل توزیع کننده درشهرستانها پیش بینی شده است ، خاطرنشان کرد: ۳۱ واحد صنفی، ۸ هایپرمارکت و فروشگاههای بزرگ و ۱۱ غرفه توسط شرکت های تعاونی روستایی توزیع میوه شب عید را انجام می دهند.

یوسفی با بیان اینکه قیمت میوه شب عید فردا در کمیسیون تنظیم بازار استان نهایی می شود، تصریح کرد: مبلغ پیشنهادی ما برای کمیسیون برای پرتقال ۴ هزارتومان و سیب ۳ هزارو ۷۰۰ تومان است که قیمت نهایی فردا مشخص می شود.

وی ازتوزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز از اوایل اسفندماه در استان خبرداد و گفت : مرغ منجمد با قیمت ۵ هزارو ۹۰۰ تومان ، گوشت قرمز با قیمت ۲۲ هزارتومان ، برنج دانه بلند هندی با قیمت ۳ هزارو ۸۰۰ تومان و شکر با قیمت ۳ هزارو ۲۰۰ تومان در حال توزیع است.

وی دررابطه با نظارت بربازار نیز اظهار داشت : در سطح مراکز توزیع میوه و اقلام مورد نیازگروه نظارتی متشکل ازسازمان تعزیرات ، صنعت و معدن و تجارت، جهادکشاورزی و تعاون روستایی درطول ایام نوروز بازار را رصد می کنند.

برچسب‌ها