گرگان- مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: امسال هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق صعب العبور استان اجرا شده است.

هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در گلستان انجام شده است

به گزارش قدس آنلاین، محمداسماعیل ابراهیم زاده صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق صعب العبور استان اجرا شده است، اظهار کرد: ۴۰۰ روستا در مناطق صعب العبور در استان گازرسانی می شود.

وی با بیان اینکه ۶۵ هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند شده اند، ادامه داد: با وجود مشکلات و سختی هایی که امسال در حوزه گازرسانی در استان داشتیم، تلاش کردیم تا گاز خانگی مردم قطع نشود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به سرمای سخت آذر اشاره کرد و گفت: با کاهش شدید دما در آذر، گاز ۱۰ درصد مشترکان استان قطع شده بود.

وی ادامه داد: در مجموع در فصل زمستان شش روز گاز سیان جی‌ها و سه روز گاز صنایع در استان قطع شده بود.

ابراهیم زاده با اظهار اینکه خط دامغان – کیاسر به طول ۱۷۰ کیلومتر تا پایان تیرماه سال آینده به پایان می‌رسد اظهار داشت: تاکنون ۹۰ کیلومتر از این مسیر به پایان رسیده و با تکمیل آن، مشکل گاز مازندران برای همیشه رفع می‌شود.

 وی با اشاره به اجرای ۶۵۰ برنامه فرهنگی در شرکت گاز استان اظهار داشت: اعزام هزار و ۲۵۰ نفر به راهیان نور از جمله برنامه‌ها است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره زمان پایان گازرسانی در استان گفت: پایان سال ۹۷ پرونده گازرسانی به استان بسته می‌شود و برای رفع موانع فراروی برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها