بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر گسترش روحیه جهادی در بین جوانان و نوجوانان گفت: تفکر، مکتب و انقلاب ما روحیه جهادی است.

مکتب و انقلاب ما روحیه جهادی است/ لزوم گسترش روحیه جهادی در بین جوانان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنجشنبه در دیدار با گروه جهادی طلاب و روحانیون فعال بیان کرد: تفکر، مکتب و انقلاب ما روحیه جهادی است بنابراین امید است این تفکر در میان نوجوانان گسترش یابد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون جهاد و اقتصاد مقاومتی یادآور شد: رهبری می فرمایند" اگر می خواهید رشد کنید در این حوزه ها وارد شوید" بنابراین ما این سخنان را باید آویزه گوشمان کنیم و به آن عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به طلاب و روحانیون جهادگر اظهار داشت: شما هستید که حرف دین را می زنید زیرا به زبان بی زبانی حرف می زنید و آن زبان عمل است.

عبادی خاطرنشان کرد: مایه رشد صحنه ای است که در این فضاهای معنوی و خدمت رسانی به مردم به ما نشان داده می شود که این اقدامات سیره پیامبر و حضرت علی (ع) است.

وی افزود: سیره امام سجاد(ع) و امام صادق (ع) نیز این است که نیمه شب به محله هایی از حکومت اشرافی که فاصله طبقاتی زیاد داشتند می رفتند و به آنان کمک می کردند و دست نیازمندان را می گرفتند.

برچسب‌ها