بیرجند- مدیر موسسه جهادی فرهنگی عباد قم از اعزام گروه جهادی عباد قم به مناطق محروم خراسان جنوبی در سال جدید خبر داد و گفت: این گروه سال گذشته نیز به روستای چاه شولک نهبندان اعزام شدند.

اعزام گروه جهادی عباد قم به مناطق محروم خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام مصطفی محمد دوست ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: موسسه عباد در کنار محرومیت زدایی نخبه پروری را در دستورکار دارد.

وی یادآور شد: حدود ۲ سال است که ستاد طلاب با نیت ترویج روحیه جهادی در حوزه های علمیه شکل گرفته است که در این راستا امید است تا پایان سال ۹۶ هر حوزه علمیه یک گروه جهادی قوی برای پیشرفت و آبادانی داشته باشند.

مدیر موسسه جهادی فرهنگی عباد قم اظهار داشت: گروه جهادی تبلیغات طلاب از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرده است و از آغاز فعالیت این موسسه تاکنون، ۵۲ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده اند.

محمد دوست با بیان اینکه سال گذشته گروه جهادی به روستای چاه شولک نهبندان اعزام شده اند افزود: در این اردو، مسجد و سرویس بهداشتی برای این روستای محروم احداث شد.

وی با بیان اینکه در این گروه های جهادی بحث فرهنگی نیز رشد کرده است تصریح کرد: در این اردو۳ وعده نماز جماعت برگزار می شود و این گروه از صبح تا ظهر کار عمرانی می کنند و بعد از نماز عصر کار فرهنگی را آغاز می کنند و شبها به انجام کار آموزشی می پردازند.

 مدیر موسسه جهادی فرهنگی عباد قم خاطرنشان کرد: گروه جهادی تبلیغی عباد امسال به روستاهای شهرستان سربیشه، درح و لانو اعزام می شوند.

برچسب‌ها