تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هیات‌های اجرایی و نظارت باید از دخالت دادن تفکرات خود در انتخابات پرهیز کنند، گفت: جناح‌بندی و طرفداری از افراد و گروه‌ها، دور از شأن مجریان و ناظران انتخابات است.

هیات‌های اجرایی باید از دخالت دادن تفکرات خود در انتخابات پرهیز کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز به نقل از روباط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده  عصر امروز در نشست مشترک فرمانداران، اعضای ستاد انتخابات و هیات‌های نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان، گفت: هدف همه ما برگزاری انتخابات سالم و قانون‌مند است و برای رسیدن به این هدف مشترک باید روحیه برادری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی سابقه خوبی در برگزاری انتخابات دارد، گفت: در انتخابات مجلس دهم در سایه همدلی و همکاری هیات‌های اجرایی و نظارت، یکی از بی‌حاشیه‌ترین انتخابات‌ها در این استان برگزار شد.

جبارزاده افزود: ان‌شاءالله در اردیبهشت ماه سال 96 هم در سایه نیت پاک دست‌اندرکاران، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه‌تر از قبل خواهیم بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات استان افزوده خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اختلاف در مسیر اعتلای نظام اسلامی معنا ندارد، گفت: این نظام بر خون صدها هزار شهید بنا شده و هر کس ذره‌ای نیت غیرخدمت داشته باشد در این دنیا رسوا خواهد شد.

وی افزود: خدمت‌گزاری به این نظام و مردم بزرگ ایران بزرگترین افتخار است و امیدوارم ما نیز از جمله خادمان صدیق نظام اسلامی باشیم.

جبارزاده در ادامه به اهمیت انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: شوراها بازوی دولت در جهت اداره بهتر امور هستند و توجه ویژه قانون به شوراها به دلیل اهمیت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه وجود مشکل در هر مجموعه‌ای طبیعی است، گفت: نتایج تشکیل شوراها فراتر از مشکلات آنهاست و بزرگ‌نمایی اشکالات و نادیده گرفتن خدمات شوراها، دور از انصاف است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اهمیت بسیار زیاد مشارکت مردم در انتخابات، گفت: دشمنان در هر انتخاباتی قبل از این که نتیجه را ببینند به میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای نگاه می‌کنند؛ لذا هر رای مردم، مهر تائیدی بر نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم هر انتخابی داشته باشند قابل احترام است، گفت: باید اجازه دهیم تمام سلایق و تفکراتی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند در عرصه رقابت سالم در فضای انتخاباتی حضور داشته باشند.

جبارزاده با تاکید بر اینکه هیات‌های اجرایی و نظارت باید از دخالت دادن تفکرات خود در انتخابات پرهیز کنند، گفت: جناح‌بندی و طرفداری از افراد و گروه‌ها، دور از شأن مجریان و ناظران انتخابات است.

برچسب‌ها