۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
کد خبر: 513698

تراژدی- کمیک رفتن روی اعصاب مردم از طریق مخابره پیامک های تجاری آزار دهنده همچنان ادامه دارد؛ شخصی اصرار دارد با ژل مخصوص موهای بدن مشترکان محترم همراه اول را که مرتکب معاصی کبیره شده و تلفن همراه خریده اند بزداید و روزی ۱۰ بار پیامک می فرستد.

مزاحمت پایان ناپذیر پیامک های تلفن همراه

قدس آنلاین - تراژدی- کمیک رفتن روی اعصاب مردم از طریق مخابره پیامک های تجاری آزار دهنده همچنان ادامه دارد؛ شخصی اصرار دارد با ژل مخصوص موهای بدن مشترکان محترم همراه اول را که مرتکب معاصی کبیره شده و تلفن همراه خریده اند بزداید و روزی ۱۰ بار پیامک می فرستد.
دیگری می خواهد ابرو برایتان بکارد، سومی کچلی و طاسی را درمان می کند، چهارمی همان چوپان روستایی حقه باز ایلیاتی است که مدعی است ۵۰۰ سکه طلای عصر تهمورث دیوبند را در غاری یافته و اصرار دارد آن ۵۰۰ سکه ها را به قیمت مفت به جناب عالی و بنده قالب کند (شنیدم چند ابله طماعی که به آن نواحی رفته اند کتک مفصلی هم خورده اند) این کلاهبردار بی شرم که قسم خدا و پیغمبر و علی(ع) می خورد دست بردار نیست و بسیار حقه باز، بیشرم، شیاد و شارلاتان دوره دیده است.
از این پیام های خررنگ کن خسته شده ام. صبح، ظهر، بعدازظهر، شامگاه حریم زندگی خصوصی بنده با صدای وصول پیام های احمقانه منقض است. چهار بار شکایت کردم، نامه نوشتم پیام دادند اقدام شد، مخابره پیام های مزاحمت آمیز متوقف شد ولی روز روشن دروغ می گویند. خود همراه اول هم شریک است و نفع می برد و همکاری می کند.
با کاشتن ابرو، نرخ های ویژه سفر به هاوایی و تگزاس و هنگ کنگ وقت مردم را تلف می کنند. همین مؤسسه... ه. با نجوم خواران سر و کار دارد، پیغام می فرستد روزی ۱۱۰ تومان به حساب ما بریزید تا فلان حریم متبرکه را در عتبات گسترده تر کنیم به شما چه ارتباطی دارد؟ پول بریزیم به حساب ناشناسی که معلوم نیست مال کی است و به چه مصرفی می رسد. مملکت خیریه دارد، اوقاف دارد، حج وزیارت دارد، آستان قدس رضوی دارد. وظیفه شما برقراری ارتباط تلفن همراه است. چه کسی به شما صلاحیت داده، در عتبات از مال مردم کارهای عمرانی بکنی؟ حقوق ماهانهمن مگر حقوق آقای صفدرحسینی است که روزی ۱۱۰تومان به حساب شما بریزم این قدر جاهای ویران، مدارس کپری، مردم محروم و درمانگاه و پزشک در کشور نیاز است که اگر به همین دردها برسیم صاحب دین و شریعت از ما راضی خواهد شد.
برای صرفه جویی اعلام می کنند: برای همراهی با طبیعت و پاسداشت روز درختکاری قبض کاغذی در این دوره چاپ نخواهد شد و هزینه آن صرف اقدامات زیست محیطی می شود. قبض چاپ نمی کنند که مدرک اجحاف و گرانفروشی دست مردم ندهند. تو اگر بیل زن بودی یک بیل به مزرعه خودت می زدی لازم نیست دلت برای محیط زیست بسوزد.
مرتباً پیامک های تکدی گردآوری صدقه، کمک به مؤسسات عجیب و مجهول روی صفحه تلفن همراه شما نقش می بندد. روزی چهل تا پیامک می رسد تا آواز فلان خواننده یا زمزمه های فلان منظومه خوان را روی تلفن همراهتان نصب کنید، مرتبا دستور خرید فلان مودم را صادر می فرمایند.

 پیامکی روی تلفنم نقش می بندد که بنده را به ورود بدون امتحان به فلان دانشگاه دعوت می کند: صفحه موبایلم پر از پیامک های غیرضروری، نامتناسب و احمقانه است، چه گناهی کرده ام که تلفن همراه خریده ام؟ به من چه که فلان فروشگاه رنگ موی اسکاتلندی وارد کرده یا ژل تقویت کننده چه و چه می فروشد. هیچ کس و هیچ شرکتی در دنیا اینسان بیشرمانه و ناجوانمردانه از یک وسیله تلفن شخصی استفاده ببخشید «سوءاستفاده» نمی کند.

و دست و پا چلفتی است که برای این شهر بزرگ پس  شرکت مخابرات خصوصی شده ایران به قدری بی لیاقتاز ۱۳۰ سال که تلفن و انواع وسایل ارتباطی در آن راه اندازی شده است یک دفتر تلفن عمومی ندارد و تاریخ چاپ آخرین دفترچه تلفن عمومی تهران حدود ۳۶ سال پیش است. من امتحان کرده ام اغلب شماره تلفن های وزارتخانه ها و سازمان ها قدیمی است و نمره غلط به مردم می دهند و وقتی هم تذکر می دهید غلط است عصبانی می شوند!

روزی شماره تلفن وزارتخانه ای را که غلط بود پیدا کردم به ۱۱۸ زنگ زدم. شماره صحیح را که از دفتر وزیر گرفته بودم دادم. گفتند با مقام بالا تماس بگیرید. با آن مقام تماس گرفتم. مقام بعدی را نشانی دادند. او گفت به این سادگی که نمی شود. گفتم با این تلفن ها تماس بگیرید، مردم با این وزارتخانه کار دارند. اپراتورهای شما تلفن قدیمی را می دهند، گفتم خودتان تماس بگیرید و مطمئن شوید. خانم مزبور گفت: باید اینجا بیایید. فرم مربوط را پر کنید! ما اقدام کنیم! جواب دادم مگر مثل شما بیکارم و دلم می خواهد مردم را بچزانم؛ بفرمایید همان طور مردم را گمراه کنید.

برچسب‌ها