اردبیل- با همکاری شهرداری اردبیل جشنواره تزئین سفره هفت سین با حضور جمع کثیری از شهروندان در منطقه نمونه گردشگری شورابیل برگزار شد.

جشنواره تزئین سفره هفت سین در اردبیل برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، شهردار اردبیل در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره مشارکت شهروندان در معرفی آئین و رسوم سنتی به همشهریان و میهمانان نوروزی است.

حمید لطف‌اللهیان در مراسم  افتتاحیه جشنواره هفت‌سین و ویژه برنامه استقبال از بهار در اردبیل اظهار کرد: احیای هویت فرهنگی و تاریخی می‌تواند در تمامی پروژه‌های اجرایی و عمرانی نمایان شود، به گونه‌ای که باید از تمامی هنرهای دستی و تاریخی در این پروژه‌ها استفاده شود تا از این طریق شاهد ترویج تاریخ و فرهنگ بومی خود باشیم و به مرور زمان این وضعیت در تمامی پروژه‌ها آشکار شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که برای احیای هویت فرهنگی در دستور کار قرار داده شده می‌توان به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شهر اشاره کرد که به طور حتم می‌تواند در تحقق این موضوع نقش اساسی و مهمی داشته باشد که امیدواریم در این زمینه همکاران و مسئولین همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری کنند.

برچسب‌ها