زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی از افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت مراکز اقامتی استان زنجان نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: شبها برای اقامت ۵۵۰۰ نفر پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

ظرفیت پذیرش مسافر در زنجان ۲۰ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، یحیی رحمتی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان در قالب ۱۰ کمیته برنامه‌های خود را به پیش می‌برد، اظهار داشت: خدمات حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی و امنیتی، هماهنگی امروز شهرداریها و دهیاریها، خدمات اسکان، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد، خدمات بهداشتی، اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی از جمله این کمیته‌ها هستند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مساجد برای ارائه خدمات در ایام عید نوروز انجام شده است، خاطرنشان کرد: تورهای استانگردی و شهری نیز برای این ایام در نظر گرفته شده است.

رحمتی به افزایش ساعت کاری موزه‌ها اشاره و اضافه کرد: اورژانس‌ها، مراکز خدمات درمانگاهی و بیمارستانی به صورت مداوم و با افزایش ظرفیت به فعالیت خود در ایام نوروز ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به ظرفیت مراکز اقامتی استان یادآور شد: شبها برای اقامت ۵۵۰۰ نفر پیش‌بینی‌های لازم در قالب هتلها، مهمانسراها، مسافرخانه، مدارس و غیره انجام شده است که افزایش نزدیک به ۲۰ درصدی را نسبت به سال قبل مشاهده می‌کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با ابراز اینکه حدود ۴۵۰ هزار بروشور و کاتالوگ برای تبلیغات و معرفی استان آماده شده است، گفت: توزیع این بروشورها از روز ۳۰ اسفند ماه در مبادی ورودی شهرها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به در نظر گرفتن کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در استان عنوان کرد: این کیوسک‌ها که ۲۷ مورد است با همکاهنگی هلال احمر راه‌اندازی شده و قرار است در سطح استان ارائه خدمات ‌کنند.

 

برچسب‌ها