اهواز-وزیر ورزش وجوانان گفت: نگاهمان این است که هم در عرصه مدیریتی ورزش بتوانیم از حضور بانوان در سطح گسترده تر استفاده کنیم.

استفاه گسترده از بانوان در عرصه مدیریتی ورزش

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین مسعود سلطانی فر در بازدیدی که امروز جمعه از پروژه های ورزشی شهرستان اهواز داشت در جمع خبرنگاران بابیان اینکه نگاهمان این است که هم در عرصه مدیریتی ورزش از حضور بانوان در سطح گسترده استفاده بکنیم اظهار کرد: هم اینکه بتوانیم علاوه بر رشته هایی که بانوان با پوشش اسلامی حضور می یابند در میادین بین المللی رشته های دیگر هم وجود دارد که در صورت هماهنگی با فدراسیون جهانی امکان حضور وجود دارد.

وی افزود: از جمله رشته ای که اکنون در حال انجام هستیم بسکتبال است و فکر می کنیم در سال های آینده ما اخبار درخصوص  حضور بانوان در رشته های مختلف داشته و امیدواریم در المپیاد ۲۰۲۰ تعداد مدال های بانوان افزایش پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان اشاره به اینکه استان خوزستان یکی از قطب های ورزش کشور است عنوان کرد: خیلی از رشته ها مثل فوتبال، کشتی فرنگی و برخی از رشته های سالنی  میدان دار می کنند.

سلطانی فر تصریح کرد: در طول تاریخ ورزشی همواره بزرگان زیادی از خوزستان داشتیم. یک زمانی  شاید نیمی از استخوان بندی فوتبال تیم ملی کشورمان از این استان بودند و به هر حال جنگ تحمیلی و مسائل دیگر باعث آسیب به زیرساخت های خوزستان شد.

وی ضمن ابراز امیدواری گفت: امیدوارم ظرف هشت سال آینده با اختصاص بودجه یک مقداری آلام ورزش کم شده و بر روند اجرایی پروژه های نیمه کاره تأثیر مثبتی داشته باشد.

وزیر ورزش وجوانان در خصوص نگاه وزارت ورزش به حوزه بانوان بابیان اینکه ما واقعا فکر می کنیم که ظرفیت ورزش بانوان بسیار زیاد است و علی رغم ملاحظات فرهنگی و ایدئولوژیکی که داریم افزود: ولی خوشبختانه بانوان ما در خیلی از رشته ها می توانند با پوشش اسلامی حضور و صاحب تحول آفرینی و افتخار برای کشور شوند.

برچسب‌ها