بیرجند- امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه مسائلی که دیده می شود بیشتر اختلاف سلیقه است که باید حل شود و سبب سوءاستفاده دشمن نشود گفت: باید از تفرقه، دو قطبی شدن و دودستگی دوری شود.

دو قطبی شدن وتفرقه زمینه ساز سوء استفاده دشمن است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: همه ما باید حواسمان باشد با دوری از دو دستگی و تفرقه اجازه سوءاستفاده به دشمن را ندهیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: در این راستا همه ما باید برای اسلام، قرآن و دین با جان و دل و رفتار خوب این مسائل و مشکلات را برطرف کنیم و اخوت را تقویت کنیم.

رضایی با اشاره به سال جدید تصریح کرد: امید است در سال جدید همه مسئولان کشور با یکدیگر برادر باشند و در جهت مصالح این کشور پیش بروند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن شبانه روز تلاش می کند که انسان ها را به سمت خود بکشد بنابراین ما مسلمانان باید اسلام که دین رحمت است را در جامعه پیاده کنیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره  به مناسبت‌های هفته و تبریک تولد حضرت زهرا (س) یادآور شد: امروز همه ما باید به وظایفی که اهل بیت بر دوش ما قرار داده اند عمل کنیم.

رضایی اظهار داشت: زنان باید زندگی، تربیت فرزند و درس زندگی را از حضرت زهرا (س) یاد بگیرند و زندگی حضرت زهرا را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

وی روز ملی شدن صنعت نفت، آغاز عملیات فتح المبین و روز جهانی آب و هوا را از جمله مناسبت های هفته عنوان کرد و افزود: باید از اسراف و آلوده کردن هوا جلوگیری کنیم و مسئولان کشور باید به وضعیت معیشت مردم توجه کنند.

امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه باید به شرایط داخلی کشور توجه داشته باشیم گفت: امروز ما سینه به سینه استکبار جهانی ایستاده ایم بنابراین باید قدر با هم بودن را بدانیم و در راستای پیشرفت کشور پیش برویم.

برچسب‌ها