فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها با بیان اینکه، این سازمان در نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی ۲۴ ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند، از مردم خواست با مشاهده تخریب، تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی، با شماره تلفن ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

مردم تصرف اراضی منابع طبیعی را به ۱۵۰۴ اطلاع دهند

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها،  سرهنگ پاسدار قاسم سبزعلی  گفت: در روزهایی که مردم بیش از هر زمان دیگر اوقات فراغت خود را در دامان طبیعت و بازدید از آثار تاریخی و دیدنی های ایران سپری می‌کنند، برخی درصدد تخریب منابع طبیعی و دست‌اندازی در انفال (اموال عمومی) هستند که یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.
وی گفت: در همین رابطه هماهنگی خوبی در سطح کشور با محاکم قضایی انجام شده تا بصورت ویژه در ایام تعطیلات با این گونه تخلفات برخورد نمایند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با بیان این‌که برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو گمان می‌کنند، نوروز همه جا تعطیل است و می‌توانند به انفال و منابع طبیعی دست‌اندازی کنند، خاطرنشان کرد: سازمان جنگل‌ها در ایام نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی این سازمان در اقصی‌نقاط کشور ۲۴ ساعته مشغول گشت و مراقبت بوده و به شدت با زمین‌خواری و تخریب و تصرفات اراضی منابع طبیعی برخورد می‌کند.
سبزعلی خاطرنشان کرد: همچون سالهای گذشته مردم مشارکت و همکاری خوبی با منابع طبیعی دارند و سالانه چند هزار تلفن و گزارش مردمی جهت جلوگیری از تخریب و تصرفات منابع طبیعی به یگان حفاظت مخابره می کنند.
وی مردم را بهترین حامیان منابع طبیعی خواند و گفت: همکاری مردم با منابع طبیعی می تواند نقشی اساسی در حفاظت از مواهب الهی ایفا کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها