بسته خبری "قدس"، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

حاشیه های دنیای سیاست/۱۳ زندانی ایرانی

واکنش آنکارا به گاوهای هلندی

ایسنا/ به گزارش روزنامه حریت، در پی افزایش تنش‌ها میان هلند و ترکیه، رییس انجمن گوشت قرمز ترکیه دستور داد ۴۰ گاو ۴۰ هلشتاین هلندی به کشور خودشان بازگردانده شوند.

می‌بینم زنده‌ای!  

فارس/ ژنرال ماتیس -وزیر دفاع آمریکا- در دیدار با همتای سعودی اش-به شوخی- به الجبیر گفت:  سلام ... خوشحالم زنده می‌بینمت...ایرانی‌ها تلاش داشتند تو را بکشند! سال ۲۰۱۱ مسوولان سعودی شایعه کردند ایران می خواسته، دیپلماتهای سعودی را ترور کند. این ادعا هرگز اثبات نشد.

وزیری که سردبیر شد 

تسنیم/ «جرج آزبورن» - وزیر خزانه داری انگلیس در دولت «دیویدکامرون» - سردبیر روزنامه "London’s Evening Standard" شد. این خبر را مالک این روزنامه در حساب توئیتری اش اعلام کرد.

واکنش سپاه به ادعای نتانیاهو

فارس/ پس از آن که نخست‌وزیر اسرائیل گفت به پوتین گفته که ایران می خواهد با ساختن پایگاه دریایی در سوریه، حضور خودش را در این کشور همیشگی کند، سردار «رسول سنایی راد» معاون سیاسی سپاه این خبر را شایعه خواند و گفت: این‌ جنجال رسانه‌ای است و می‌خواهند تحولات سوریه را مدیریت کنند.

تدوین خاطرات آیت الله

فردا/ محسن هاشمی- فرزند ارشد مرحوم هاشمی رفسنجانی- در پاسخ به این پرسش که «خاطرات آینده ایشان را چه کسی تدوین خواهد کرد؟»، به مجله مثلث می گوید: در روش تدوین خاطرات، تفاوتی رخ نمی دهد و دفتر نشر معارف انقلاب همچنان این کار را بر عهده دارد.

کلاهبرداری با نام رئیس ستاد

تسنیم/ روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور، ادعای اخیر برخی افراد مبنی بر انتصاب به عنوان رییس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی را در استان ها تکذیب کرد.

۱۳ زندانی ایرانی

ایرنا/  الهام علی اف- رییس جمهوری آذربایجان-  در آستانه عید نوروز فرمان عفو ۱۳ زندانی ایرانی را در این کشور صادر کرد.

برچسب‌ها