ساری- فرمانده انتظامی مازندران از تردد روزانه یک میلیون و پانصدهزار تردد طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: مازندران سومین استان پرتردد کشور است.

مازندران سومین استان پرتردد کشور / روزانه ۱/۵ میلیون تردد در مازندران صورت گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی صبح شنبه در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس مازندران افزود: در ایام نوروز، هر خانواده ایرانی حداقل یک سفر را انجام می دهد و توصیه ما به هموطنان این است تا با رانندگی ایمن، سلامتی خانواده خود را تامین کنند.

 وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز گذشته روزانه دو نفر در مازندران در تصادفات جان خود را از دست دادند ، یادآور شد: طی سه روز گذشته دو نفر در تصادفات جان باختند که کاهش کشته شدگان را شاهد هستیم.

فرمانده پلیس مازندران از اجرای طرح استقبال از بهار در حوزه انتظامی و روان سازی ترافیک از ابتدای اسفندماه خبر داد و گفت: اقدامات ویژه پلیس از ۲۵ اسفند با رزمایش نیروها آغاز گردید.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه اقدامات نوروزی، بزرگترین عملیات امدادی پلیس در طول سال می باشد که با حجم زیاد مسافر مواجه هستیم، افزود: ۲۲ قرارگاه نوروزی در ۲۲ شهرستان افتتاح شد.

وی از حضور ۱۷۳ گشت موتوری و ۴۰۰ گشت خودرویی در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵۳ ایستگاه جهت خدمات رسانی به مسافران در تفرجگاه ها و سواحل مسقر گردید.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه ۲۲۰ مقر انتظامی شامل کلانتری ها و پاسگاه ها در سطح استان آماده ارائه خدمات می باشند، گفت: ۶۵۰ خودروی دستگاه های خدمات رسان در ۲۸۱ پایگاه مستقر شدند.

برچسب‌ها