مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان اینکه اسکان مسافران در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان آغاز شده و در مدارس نیز از عصر امروز آغاز می‌شود، گفت: تمام مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی هستند.

آغاز اسکان نوروزی فرهنگیان/ مسافران در مراکز اسکان فرهنگیان تحت پوشش «بیمه مسئولیت مدنی» هستند

 به گزارش «قدس آنلاین»،  عباسعلی باقری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: اسکان نوروزی فرهنگیان در پایگاه‌ها و خانه‌های معلم از عصر چهارشنبه گذشته آغاز شد و اسکان در مدارس نیز از عصر امروز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۵ درصد از ظرفیت اسکان نوروزی فرهنگیان به ثبت‌نام اینترنتی اختصاص داشت که به طور کامل انجام شد و مابقی ظرفیت به صورت حضوری و مراجعه به پایگاه‌های اسکان در شهرهای مختلف انجام می‌شود.

باقری با بیان اینکه در ایام نوروز، ۶۸۰ پایگاه، ۱۱ هزار مدرسه با ۱۰۵ هزار کلاس، ۲۶۱ مرکز آموزشی - رفاهی و ۳۰۰ اردوگاه شامل ۳ هزار سوئیت، ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان شامل ۲۰۰۰ خوابگاه و ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی فعالیت می‌کنند، ‌ گفت: سطح خدمات پیش‌بینی شده برای اسکان نوروزی فرهنگیان درجه «الف» و «ب» است و خدمات «ج» را از دستور کار خارج کردیم.

وی در خصوص بیمه مسئولیت مدنی مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان، بیان داشت: از عصر امروز ۲۸ اسفندماه تا پایان روز ۱۲ فروردین ماه ۹۶ مسافران نوروزی در مدارس و مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها