گیلان - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از استقرار ۳۷ گشت راهداری در محورهای مختلف این استان طی ایام نوروز ۹۶ خبر داد.

فعالیت ۳۷ گشت راهداری گیلان در نوروز ۹۶

به گزارش قدس آنلاین ،محمدرضا نازک‌کار صبح شنبه با اشاره به آمادگی راهداری در نوروز ۹۶ اظهار کرد: ۳۰۰ راهدار گیلان برای استقبال از مسافران نوروزی حریم محورهای شریانی استان را پاکسازی کردند.

 وی با بیان اینکه در این نوروز ۳۷ تیم گشت راهداری در محورهای گیلان فعالیت می‌کنند، افزود: گیلان دارای ۱۱ محور شریانی به طول ۸۰۵ کیلومتر بوده و تیم راهداری این استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه تجهیز راهدارخانه‌ها، نصب و شستشوی بیش از چهار هزار علایم از جمله اقدام‌های راهداری این استان برای استقبال از مسافران نوروزی است، تصریح کرد: بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ تن آسفالت گرم و جمع‌آوری یک‌هزار و ۵۰۰ تابلوی غیرمجاز بخشی دیگر از اقدام‌های اداره کل راهداری استان در فراهم کردن بستر سفرهای نوروزی است.

وی احیای ۷۰۰ کیلومتر خط‌کشی، مرمت گاردیل به طول پنج کیلومتر، نگه‌داری سیستم‌های روشنایی معابر به طول ۱۶۵ کیلومتر، آشکارسازی ۶۵ سرعت‌کاه در محورهای گیلان و... را از دیگر اقدام‌های راهداری این استان  استقبال از نوروز ۹۶ عنوان کرد.

برچسب‌ها