گیلان - مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از شناسایی ۴۳ واحد متخلف در حوزه گردشگری این استان خبر داد و گفت: سه واحد رستوران به دلیل وضعیت محیطی نامناسب توسط تیم بازرسی گیلان پلمب شدند.

۴۳ واحد متخلف گردشگری در گیلان شناسایی شدند

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از تعزیرات حکومتی گیلان، رضا قشلاقی با اشاره به آمادگی تعزیرات حکومتی گیلان در راستای حمایت از حقوق شهروندان و مسافران طی ایام نوروز ۹۶ اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با دیگر دستگاه‌ها اجرای طرح نظارتی از ابتدای اسفند ۹۵ در دو نوبت صبح و بعدازظهر آغاز شده و تا ۳۰ اسفند ماه جاری در گیلان ادامه دارد.

وی اولویت نخست نظارت را رستوران‌ها، مهمانپذیرها، سفره‌خانه‌ها و دیگر اماکن گردشگری و عرضه‌کننده کالا و خدمات عنوان کرد و گفت: تخلفات گرانفروشی و عدم رعایت ضوابط بهداشتی در عرضه مواد خوردنی و آشامیدنی در اولویت برخورد با واحدهای متخلف قرار دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اینکه از اول تا ۱۵ فروردین ۹۶ و ایام تعطیل نیروهای کشیک در محل تعزیرات حکومتی استان حضور می‌یابند، تصریح کرد: گشت‌های نظارتی مشترک آماده دریافت شکایات شهروندان گیلان است.

وی از شناسایی ۴۳ واحد متخلف در حوزه گردشگری طی ایام نوروز خبر داد و یادآور شد: سه واحد رستوران به دلیل وضعیت محیطی نامناسب از سوی تیم بازرسی پلمب شدند.

برچسب‌ها