همدان- سال ۹۶ در همدان به نام شاعر دوبیتی‌ها باباطاهر نام‌گذاری شده است و با توجه به اینکه آرامگاه این شاعر نامی مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی است لذا مراسم تحویل سال نو در این مکان برگزار می شود.

آرامگاه «بابا طاهر» در همدان میزبان مراسم تحویل سال نو است

به گزارش قدس آنلاین جشن نوروز و سال تحویل ۹۶ دوشنبه ۳۰ اسفندماه ساعت ۱۳ در میدان باباطاهر همدان برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام سازمان میراث فرهنگی یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده جشن سال تحویل در میدان باباطاهر همدان است که علاقه‌مندان به همراه خانواده می‌توانند در این جشن حضور یابند.

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و هدایا همزمان با فرا رسیدن سال ۹۶ نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این محل است ضمن اینکه نمایشگاه صنایع دستی در شهر همدان در دو مکان باباطاهر و تپه هگمتانه  دایر می‌شود.

این نمایشگاه‌ها به همت میراث فرهنگی و صنایع دستی استان از ۲۹ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعال است.

نخستین جنگ شادی از یکم تا سوم فروردین ماه ساعت ۱۷ در مقابل مجتمع عین‌القضات همدانی محل استقرار ستاد خدمات سفر و جنگ شادی دیگری نیز از پنجم تا هشتم فروردین ماه از ساعت ۱۷ در میدان باباطاهر برگزار می‌شود که مسافران و گردشگران حاضر در جوار آرامگاه باباطاهر می‌توانند از آن دیدن کنند.

برچسب‌ها