مشهد- پرچم مطهر گنبد امام علی بن موسی الرضا(ع)، به عنوان نماد عشق و دلدادگی به ساحت مقدس این امام همام و خدمت رسانی به زائران بارگاه مطهر رضوی، هم‌زمان با سالروز میلاد دخت گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) بر فراز ایستگاه صلواتی ملک آباد به اهتزاز در می‌آید.

پرچم گنبد مطهر امام رضا(ع) بر فراز ایستگاه ملک آباد برافراشته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره کفشداران آستان قدس رضوی با اعلام این خبر، گفت: همچنین از ۲۹ اسفندماه تا پایان ایام عید نوروز، روزانه ۱۰ هزار وعده صبحانه توسط خدام آستان قدس رضوی در ورودی باغچه مشهد، در میان زائران ورودی به این شهر مقدس توزیع می شود.

احمد میرزاده با بیان اینکه در این ایام روزانه هزار وعده ناهار و شام در میان مسافران توزیع خواهد شد، بیان کرد: ایستگاه صلواتی ملک آباد، ۱۶ سال است که بسترساز خدمات به زائران پیاده حرم علی بن موسی الرضا(ع) بوده و جایگاه ویژه‌ای به لحاظ سبقه، وسعت و فضای خاص آن دارد که در حال حاضر کفشداران آستان قدس رضوی در این ایستگاه صلواتی توفیق خدمت رسانی به زائران حضرت رضا(ع) را بر عهده دارند.

رئیس اداره کفشداران آستان قدس رضوی در پایان با اشاره به شیوه ارائه خدمات و تکریم زائران پیاده در این ایستگاه، خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی، توزیع وعده‌های صبحانه، ناهار و شام، ارائه آب جوش صلواتی و ... از جمله خدماتی است که ایستگاه صلواتی ملک آباد به مسافران مشهد مقدس ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها