نوروز امسال، شبکه پویا با ۱۴ انیمیشنی که برای اولین بار به نمایش در خواهند آمد میهمان کودکان ایرانی خواهد بود. عصر یخبندان پنج از جمله این فیلمهای سینمایی است.

پنجمین عصر یخبندان در عید نوروز

  به گزارش «قدس آنلاین»،  نوروز امسال کودکان ایرانی می‌توانندهر شب راس ساعت بیست به تماشای یک انیمیشن بلند سینمایی بنشینند و راس ساعت بیست و دو و سی یک سینمایی رئال در ژانر کودک را تماشا کنند که از این میان چهارده انیمیشن سینمایی برای اولین بار در شبکه کودک سیما دوبله شده و تقدیم کودکان ایرانی می گردند.

فهرست انیمیشن های سینمایی جدید ایام نوروز پخش در ساعت بیست به شرح زیر است :
 عصر یخبندان پنج، لک لک ها، پرندگان عصبانی، کتاب جنگل، بره ناقلا، غول های پاکتی، رالف خرابکار، پت و مت، گوسفندها و گرگ ها(بره ناقلا)، ترانه دریا، پاندای کونگ فو کار سه، رابینسون کروزو، در جستجوی دوری و خرگوشهای فضایی 
 همچنین انیمیشن های سینمایی بلند در جستجوی نمو، هوآ مولان، شاهزاده روم، قلب خورشید، اژدهای پیت و داستان سامرا نیز در همین ساعت تقدیم کودکان ایرانی خواهند شد.

فهرست سینمایی های رئال شبکه کودک ایام نوروز پخش در ساعت بیست و دو و سی نیز به شرح زیر است: 
 مریم و میتیل، کلاه قرمزی و بچه ننه، هوگو، چارلی و کارخانه شکلات سازی، دزد عروسکها، الینا، بچه نشو، البرت دوست نامرئی من،  ماهرخ، رازفانوس، مدرسه پیرمردها، پرستارممنوع، همبازی، تنهای تنهای تنها، زمین بازی، تنها در خانه یک، تعطیلات دوست داشتنی یک، تعطیلات دوست داشتنی دو و سین مثل سبزه  

گفتنی است این دو باکس پخش برنامه  که از تاریخ ۲۴ اسفند ماه همزمان با تعطیلی مدارس ابتدایی باز شده تا روز سیزدهم اسفند ماه هر شب راس ساعت بیست با پویانمایی های جذاب و راس ساعت بیست و دو و سی با سینمایی های رئال میهمان کودکان و خانواده های ایرانی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها