سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به دنبال اطلاعاتی از بازی دوستانه ایران - عراق است، دیداری که پشت درهای بسته برگزار شد.

سرمربی قطر به دنبال اطلاعاتی از بازی ایران - عراق و ترکیب تیم کی‌روش

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه در دیداری تدارکاتی در تهران به مصاف تیم ملی عراق رفت و با یک گل شکست خورد. این مسابقه پشت درهای بسته برگزار شد و رسانه‌ها هم از جزئیات آن بی‌اطلاع هستند.

با این حال خورخه فوساتی، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به دنبال اطلاعات این مسابقه و ترکیب تیم ملی ایران است. روزنامه «الرایه» قطر در این خصوص نوشت: ایران و عراق با نظر کارلوس کی روش پشت درهای بسته بازی کردند، ولی فوساتی به دنبال گرفتن جزئیاتی از این مسابقه است و قصد دارد بداند ایران با چه ترکیبی بازی کرده است. هرچند بازیکنان لژیونر اروپایی ایران در این مسابقه حضور نداشتند و ایران با بازیکنان لیگ داخلی خود و همچنین پژمان منتظری و مرتضی پورعلی‌گنجی که در لیگ قطر بازی می‌کنند به مصاف عراق رفت.

براساس، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر روز سوم فروردین ماه در دوحه به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه است و اهمیت فوق‌العاده‌ای برای هر دو تیم دارد.

قطر چند روز پیش در دیداری تدارکاتی به مصاف آذربایجان رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. قطری‌ها امروز در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از بازی با ایران به مصاف تیم المپیک کشور خود می‌روند.

برچسب‌ها