بردسکن- معاون فرماندار بردسکن گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان، میوه مورد نیاز مردم در ایام عید، تامین شده و هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

درتامین میوه و اقلام مورد نیاز مردم درایام عید مشکلی نداریم

ابراهیم قاسم پور  در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: افزود: سایر اقلام مورد نیاز مردم از جمله مواد پروتئینی، مرغ، شکر و برنج نیز به وفور در بازار موجود است و به لحاظ میزان جذب سهمیه هیچ گونه محدودیتی نداریم.

معاون فرماندار بردسکن توزیع میوه و دیگر اقلام از جمله برنج و شکر و مرع منجمد را  در راستای طرح تنظیم بازار در آستانه عید نوروز اعلام کرد و گفت: براساس یک کار مشترک بین جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و فرمانداری شهرستان  برنحوه توزیع آن نظارت ویژه ای می شود  و مردم در خرید این اقلام عجله ای نداشته باشند چرا که تدابیر لازم اتخاذ  شده است و هیچ گونه کمبودی در حوزه شهرستان نخواهیم داشت.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن  توزیع میوه، برنج، شکر و مرغ منجمد را در راستای طرح تنظیم بازار و رفاه حال مردم منطقه اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۲۰ تن شکر، ۳۰تن برنج، ۱۵ تن مرغ منجمد، ۳۰ تن سیب و ۴۰ تن پرتغال با قیمت مصوب  به شهرستان حمل و نسبت به توزیع آن  اقدام شده است. مهندس حسین محمدی عنوان کرد: به منظور رفاه حال مردم  برنج و شکر و مرغ  توسط عاملین توزیع و دررابطه با توزیع میوه ۶ نقطه  در سطح شهر بردسکن و مراکز بخش های انابد و شهرآباد و  حتی مراکز دهستان ها  در نظر گرفته شده است.

وی اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام شده درتامین میوه و دیگر اقلام مورد نیاز مردم  هیچ گونه مشکلی نداریم و در صورت نیاز نسبت به حمل آن به شهرستان اقدام می شود.

برچسب‌ها