سرمربی منچسترسیتی می‌گوید که هیچ وقت به سران این تیم قول نداده که برای آنها سه گانه کسب کند.

گواردیولا پاسخ انتقادها را داد/ هرگز قول کسب سه گانه را ندادم!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، وقتی پپ گواردیولا هدایت منچسترسیتی پر ستاره را بر عهده گرفت، خیلی‌ها این را پیشنهاد کردند که این تیم انگلیسی در همان سال نخست بتواند چندین جام با گواردیولا را کسب کند، ولی ناکامی در جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا و البته لیگ برتر باعث شده تا خیلی‌ها به ابراز ناامیدی از گواردیولا بپردازند. حالا امشب (یکشنبه) تیم گواردیولا باید در پیکاری سخت و خانگی برابر لیورپول به میدان برود.

پپ گواردیولا درباره  اوضاع خود در منچسترسیتی، گفت‌: همه مربیان در سال نخست خود کار سختی پیش‌رو دارند. این در تمام دنیا طبیعی است. من گذشته خیلی خوبی داشتم و فکر می‌کنم که همین کار من را سخت کرده است. هیچ کس از قهرمانی بدش نمی آید. طبیعی است که دوست داشته باشیم قهرمان شویم و برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم، اما متاسفانه امسال از شرایط خوبی برخوردار نبودیم و از قهرمانی دور بودیم. مهم این است که در فصل بعد بتوانیم جبران مافات کنیم. نمی دانم حضورم در سیتی به قهرمانی بستگی دارد یا نه. رییس باشگاه یا مدیران می‌توانند درباره آینده من تصمیم گیری کنند و نتیجه‌ را ملاک قرار دهند و یا پیشرفت درون تیمی را.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره انتظار زیاد از او ، اظهار کرد: من هیچ وقت به سران باشگاه در بدو ورودم قول کسب سه گانه را ندادم. هیچ وقت هم نگفته‌ام که به این جا آمده‌ام تا یک قهرمانی را کسب کنم. در بارسلونا هم همین طور بود و در آن جا نیز هیچ قولی ندادم. من فقط قول کار زیاد را دادم. افراد کمی در این زمینه می‌توانند به من برسند. من خیلی کار می‌کنم و به این موضوع افتخار می‌کنم، ولی هیچ وقت در زندگی‌ام نه قول قهرمانی داده‌ام و نه قول این که قرار است چه تعداد جام کسب کنم.

گواردیولا در ادامه‌ ‌اضافه کرد: می‌دانم که شرایط تیم بسیار بد است. حذف از لیگ قهرمانان اروپا روحیه تیم را تا حد زیادی پایین آورده است، ولی ما باید بتوانیم برابر لیورپول بهترین نتیجه‌ ممکن را کسب کنیم. هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی حضور داریم و باید نهایت تلاش‌مان را در این دو جام انجام دهیم.

برچسب‌ها