بیرجند- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه 4۰۰ میلیون تومان برای اسکان میهمانان نوروزی تخصیص یافته، گفت: تمامی مراکز اسکان آموزش و پرورش به صورت متمرکز تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند.

مراکز اسکان آموزش و پرورش به صورت متمرکز تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند

عباس لامعی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند اظهار داشت:  ۱۴ پایگاه وظیفه استقبال، هدایت و اسکان میهمانان نوروزی فرهنگی و غیر فرهنگی آموزش و پرورش را برعهده دارند.

وی با اشاره به آماده سازی یک هزار و ۱۴۸ کلاس درس در ۱۶۴ آموزشگاه استان برای اسکان میهمانان نوروزی اضافه کرد: علاوه براین، ۵۲ کلاس در ۳۶ مدرسه به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز کلاس برای اسکان میهمانان نوروزی داشته باشیم.

لامعی بر ایجاد نظام پاسخگویی مناسب به میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد: در استقبال و اسکان میهمانان نوروزی از تمامی ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش استان استفاده می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۳۲۵ نفر از کادر آموزشی و اداری به عنوان عوامل اجرایی با ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان همکاری می کنند.

وی افزود: از محل اعتبارات تخصیص یافته، ۲ هزار و ۶۷۰ قلم کالا نظیر ۲هزار تخته پتو، ۲۰۰ دستگاه یخچال، ۳۷۰تخته فرش و یکصد دستگاه تلویزیون برای تجهیز ستاد اسکان آموزش و پرورش هزینه شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  بیان کرد: تمامی مراکز اسکان آموزش و پرورش به صورت متمرکز تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند.

برچسب‌ها