ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان طرح عیدانه را برگزار کند که به شرکت‌کنندگان در این طرح به قید قرعه « یک سفر رایگان به عتبات عالیات» اهدا می‌شود.

«سفر رایگان عتبات» عیدی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به شرکت‌کنندگان در طرح عیدانه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان طرح عیدانه را برگزار کند که به شرکت‌کنندگان در این طرح به قید قرعه « یک سفر رایگان به عتبات عالیات» اهدا می‌شود.

بنابراین گزارش در این طرح در صفحه‌ای که در سامانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان طراحی شده خدماتی به عنوان عیدی به مخاطبین ارائه داده می‌شود.

علاقمندان با مراجعه به این صفحه می‌توانند استیکرهای مخصوص سال نوی کربلایی‌ها، تصاویر، فیلم‌ها و مطالب مرتبط با حرمین شریفین و زیارت را دانلود کنند. همچنین امکان پخش زنده از کربلای معلی نیز در این سامانه گنجانده شده است.

همچنین با توجه به اینکه پایان اسفندماه مصادف با میلاد حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) است ویژه نامه‌ای نیز به این مناسبت در این صفحه قرار داده شده و همچنین مسابقه‌ای نیز برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://www.labbayk.com/new/main.php مراجعه کنند.

لازم به ذکر است برای ورود به صفحه عیدانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و استفاده از خدمات این سامانه و شرکت در قرعه کشی « یک سفر رایگان به عتبات عالیات» به آدرس http://www.labbayk.ir/eidane/ مراجعه کنند.

برچسب‌ها