اهواز - مسئول قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور از فعالیت ۶ هزار گروه جهادی در ایام نوروز در سراسر کشور خبر داد.

۶۰۰۰ گروه جهادی در کشور کمر به خدمت بستند

به گزارش قدس آنلاین، ایمان محمدی نرگسی عصر  یکشنبه در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: این قرارگاه بیشتر کارهای خود را از خوزستان شروع کرده و استان های کردستان و سیستان و بلوچستان هم نقطه هدف قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۶ هزار گروه جهادی در کل کشور کمر به خدمت محرومان بستند.

وی بیان کرد: این قرارگاه نزدیک به سه سال است که کار خود را شروع کرده و در قالب جبهه جهادی امدادگران شاهد که متخصصان و فرزندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور هستند، فعالیت می کند.

مسئول قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: از جمله کارهایی که در قرارگاه انجام می شود در حوزه پوشش در قالب گروه های جهادی و راهیان نور مستقر در حوزه های جهادی مثل آبادان و خرمشهر کارها را انجام می دهند. در حوزه بهداشت تیم های متخصصین بسیاری داریم که اکثرا فرزندان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند.

محمدی نرگسی بیان کرد: تمام هزینه یا از طریق خیران و یا اینکه خود اعضا تامین می شود و بخشی را نیز خود قرارگاه با توجه به پروژه های مختلف تامین می کند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکیدات بسیاری بر مسئله تولید دارند و قرارگاه به این حوزه هم ورود پیدا می کند. مثلا در حوزه عمران و سازندگی در خوزستان در چند منطقه به صورت ویژه مثل حمیدیه، زرگان، مناطق حاشیه اهواز و همچنین شهرستان ایذه فعالیت داریم.

مسئول قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: بحث آموزش را هم داریم که همزمان با کارهای عمرانی در آن مناطق انجام می دهند.

برچسب‌ها