عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت تلاش زیادی در بحث برگزاری همایش‌ها و جلسات در حوزه اقتصاد مقاومتی داشت اما در بحث رونق تولید توفیقاتی را شاهد نبودیم و واردات و قاچاق کالا و ارز همچنان پابرجا بود و با قوت به کار خود ادامه می‌داد.

دولت توان خود را صرف جلسات و همایش‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان عمل به اقتصاد مقاومتی در سال 95 از سوی دولت گفت: دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی باید تلاش‌هایی را در برگزاری جلسات و همایش‌ها داشت اما عملا رونق تولید و ایجاد اشتغال قابل لمس نبود.

وی افزود: دولت باید واردات کالاهای خارجی را مدیریت کند و به تشویق و ترغیب برای مصرف کالاهای خارجی روی آورد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: ما باید انتقال تکنولوژی به کشور را پیگیری کنیم نه واردات کالا. واردات موضوعی است که دشمنان ما نیز تمایل دارند به کشور ما کالا صادر کنند و ما واردات را پذیرا باشیم. ولی ما نباید تن به این ذلت بدهیم. 

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: ما در سال 95 وضعیت خوبی در اشتغال نداشتیم و امسال سال خوبی برای رونق گرفتن تولید نبود و با همچنان واردات خارجی و لوکس در کشور و بحث قاچاق کالا و ارز هنوز پابرجا بود و با قوت به کار خود ادامه می‌دادند و این موارد موضوعاتی بود که ملموس بود و می‌توان گفت موفقیتی در بحث تولید و اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا وجود نداشت.
 

برچسب‌ها