رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور با تاکید بر اینکه راهیان‌نور مختص جوانان است، گفت: شور و شعور جوانان باعث افزایش حضور آنها در مناطق عملیاتی و دفاع مقدس شده است.

شور و شعور جوانان باعث افزایش حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سردار بهمن کارگر با اشاره به حضور باشکوه جوانان در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس اظهار کرد: راهیان‌نور مختص به جوانان است و آن افرادی که در سال‌های دفاع مقدس بودند و شهید شدند، اکثرا جوان بودند. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: ما هر آن چه داریم از این جوان‌ها است و البته که انتظار ما نیز از همین جوان‌ها است، زمانی که جوانان در این مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند، این مناطق دارای شور می‌شوند. 
 
رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور با تاکید بر اینکه جوانان ما هم شور و هم شعور دارند، گفت: بر همین اساس تعداد جوانان در این مناطق عملیاتی و راهیان‌نور سال به سال افزایش می‌یابد. 
 
کارگر خاطرنشان کرد: جوانان کنونی ما از جوانان سال‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بهتر هستند و این اثر برگرفته از نفس امام راحل، مقام معظم رهبری و خون شهیدان است. 
 
وی در پایان بیان کرد: هر چه زمان از انقلاب و دفاع مقدس می‌گذرد، روح ایمانی نیز در کشور جمهوری اسلامی ایران پراکنده می‌شود. 

برچسب‌ها