قزوین- وزیر کشور روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات قزوین در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سطح کشور یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قالب هیات های اجرایی و نظارت به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری کمک می کنند.

آماده برگزاری انتخابات سالم هستیم/یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر کار نظارت را بر عهده دارند

عبدالرضا رحمانی فضلی  با بیان اینکه۱۱۰ هزار نفر به عضویت دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا درمی آیند ادامه داد: ۳۲۹ هیات مرکزی در سطح مراکز شهرستانی و یک هزار و ۵۸ هیات نیز در مراکز بخش ها کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم از سوی وزارت کشور برای برگزاری یک انتخابات امن، سالم و قانونی پیش بینی شده است ادامه داد: برای برگزاری انتخابات در اردیبهشت ماه ۹۶ از آمادگی کامل برخوردار هستیم و هیچ مشکل و دغدغه ای در این خصوص وجود ندارد.

گفتنی است نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز ۳۰ اسفند ماه آغاز شده و تا ۶ فروردین ماه ادامه دارد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می شود.

برچسب‌ها