مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: بر اساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ منجمد ۲۰۰ تومان کاهش یافت و به ۵۷۰۰ تومان رسید.

مرغ منجمد ۲۰۰ تومان ارزان شد/قیمت به ۵۷۰۰ تومان رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صدا و سیما، محمد ولی گفت: در گذشته، ما مرغ منجمد را ۵ هزار و ۵۰۰ تومان به توزیع کنندگان می‌فروختیم و آن‌ها این کالا را ۵ هزار و ۹۰۰ تومان به مردم عرضه می کردند.

وی گفت: براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار قرار شد قیمت مرغ منجمد توزیع شده توسط ما به ۵ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش یابد و توزیع کنندگان نیز این کالا را ۵ هزار و ۷۰۰ تومان به مردم بفروشند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: ما گوشت قرمز منجمد را ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان به توزیع کنندگان اصلی می‌فروشیم و آن‌ها نیز مجاز هستند این کالا را حداکثر ۲۳ هزار تومان به مردم عرضه کنند.

وی با بیان اینکه به لحاظ تولید در گوشت قرمز و مرغ هیچ محدودیت و کمبودی نداریم، گفت: گوشت قرمز و مرغ به میزان تقاضای مردم در تمامی فروشگاه‌های کشور حتی در روزهای تعطیل عید نوروز عرضه می‌شود.

ولی افزود: حتی در روزهایی که میادین میوه و تره بار به خاطر روزهای اولیه نوروز تعطیل هستند ما به صورت سیار گوشت قرمز و سفید را در پشت درب این میادین به مردم عرضه خواهیم کرد.

برچسب‌ها