مشهد- رئیس جمعیت هلال احمر فیروزه از آتش سوزی یک دستگاه خودرو پیکان وانت و کشته شدن ۳ نفر و مصدوم شدن ۸ نفر در محور سبزوار- نیشابور خبر داد.

آتش‌سوزی در یک دستگاه خودرو، جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش قدس آنلاین، عباس یوسفی اظهار داشت: بر اثر آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پیکان‌وانت در حوالی روستای حسن‌آباد فیروزه واقع در کیلومتر ۸۵ محور سبزوار- نیشابور ۱۱ سرنشین این خودرو دچار حادثه شدند که متاسفانه با فوت ۳ سرنشین این خودرو و مصدومیت ۸ سرنشین دیگر آن همراه بود.

وی افزود: این حادثه در ساعت روز دوشنبه به علت روشن بودن پکنیک در عقب این خودرو و اشتعال آن به وسیله بادی از سرعت بالای این خودرو در جاده ایجاد شده بود به‌وقوع پیوست و پس از اعلام گزارش این حادثه به سامانه تلفنی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیروهای امدادگر و نجاتگر این جمعیت برای نجات جان افراد حادثه‌دیده بلافاصله خود را به محل‌ وقوع حادثه رساندند.

رئیس جمعیت هلال احمر فیروزه در رابطه با جزئیات امدادرسانی این حادثه‌دیدگان این حادثه، خاطرنشان کرد: امدادگران پایگاه امدادی شهید اصغری حسن‌آباد فیروزه با حضور به‌موقع در محل حادثه علاوه بر رهاسازی محبوس شدگان و اطفای حریق، ۸ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با همکاری نیروهای اورژانس ۱۱۵ جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی‌شان به بیمارستان‌های حکیم و ۲۲ بهمن نیشابور انتقال یافتند.

یوسفی گفت: متاسفانه یک نوجوان ۱۲ ساله و دو خانم ۲۰ و ۵۰ ساله جان خود را از دست دادند و ۴ خانم و ۴ آقای ۲۵ تا ۴۵ نیز بر اثر شعله‌ورشدن این آتش دچار سوختگی شدید شدند و ۲ سرنشین دیگر این خودرو که ۲ آقا و یک خانم ۲۰ تا ۳۰ ساله بودند نیز موفق به خارج شدن از خودرو شدند و آسیبی به آن‌ها نرسید.

برچسب‌ها