سرمربی رئال مادرید مهاجم پرتغالی تیمش را خاص می داند و از او تمجید ویژه ای کرده است.

زیدان: رونالدو بازیکنی خاص است/ درباره داوری حرفی نمی زنم

به گزارش قدس آنلاین، و به نقل از آس، رئال مادرید سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست در وقت های اضافه بایرن مونیخ را چهار بر دو شکست دهد و در مجموع با پیروزی ۶ بر سه به نیمه نهایی صعود کند. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: تحت فشار قرار گرفتیم. برابر بهترین تیم جهان بازی کردیم. در نیمه نخست فرصت های گل زیادی داشتیم. پس از دریافت گل اول نتوانستیم بازی را به آرامی دنبال کنیم.

قضاوت بحث برانگیز داور در رقم خوردن چنین نتیجه ای تاثیر گذار بود. سرمربی رئال مادرید در این باره گفت: با کارلو آنچلوتی (سرمربی بایرن مونیخ) صحبت کردم. همین. وارد بحث داوری نمی شوم. ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. با آنچلوتی درباره موضوع دیگری صحبت کردم.

سرمربی فرانسوی درباره هو شدن کریستیانو رونالدو و تعویضش گفت: رونالدو در این بازی نشان داد در لحظات حساس می تواند تعیین کننده باشد. او تفاوتش را با دیگر بازیکنان نشان داد. او در زمان مناسب عمل می کند. رونالدو خاص است و از گلزنی اش خوشحالیم. همچنین به خاطر کسانی که در سانتیاگو برنابئو ما را حمایت کردند خشنودیم. رونالدو می خواست تعویض شود اما تونی کروس مشکل جسمانی داشت و باید زمین را ترک می کرد.

زیدان در رابطه با عملکرد دیگر بازیکنان گفت: ایسکو و بازیکنان دیگر خوب بازی کردند. ما یک تیم هستیم که بازیکنانی با کلاس جهانی در اختیار دارد. این بازیکنان می توانند ۹۰ یا ۱۰ دقیقه بازی کنند.

برچسب‌ها