خط قرمز – کاهانی مقدم: رئیس پلیس مشهد از دستگیری عامل توزیع تلگرامی و اینستاگرامی مواد مخدر واغفال دختران در این شهر خبر داد.

دستگیری عامل توزیع تلگرامی مواد مخدر در پارک‌های مشهد

سرهنگ محمد بوستانی به خبرنگار ما گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر توزیع مواد مخدر با استفاده از تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام و با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات گسترده‌ای از سوی تیم‌های دایره آگاهی کلانتری نجفی مشهد در این باره آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان در این مأموریت ضربتی با انجام تحقیقات گسترده میدانی و کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، سرانجام عامل این اقدام مجرمانه را شناسایی کردند.

متهم که جوان ۱۸ساله‌ای است و مواد مخدر و مشروبات الکلی را در پارک‌ها و مناطق مختلف سطح شهر توزیع می‌کرد، پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد. در بازرسی از منزل مسکونی این متهم نیز مقادیری مشروبات الکلی به همراه ۹عدد فشنگ جنگی و ۱۱پوکه کشف شد.

رئیس پلیس مشهد  خاطرنشان کرد: ادامه تحقیقات مأموران نشان داد که این متهم در فضای مجازی دختران جوان را نیز اغفال می‌کرد که تحقیقات بیشتر برای کشف ابعاد فعالیت‌های مجرمانه وی ادامه دارد.

سرهنگ بوستانی در همین حال از خانواده‌ها خواست، در فضایی دوستانه آگاهی لازم در رابطه با تهدیدهای فضای مجازی را به فرزندان خود آموزش داده و نظارت و کنترل صحیحی بر حرکات، رفتار و رفت و آمدهای آنان داشته باشند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها