درجشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس چند بازیکن که در سن شیر خوردن بودن هم روی سکو حاضر شدند!

گزارش کامل جشن قهرمانی پرسپولیس/ حضور شیرخوارها و قهر مهدی طارمی

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس که با برتری برابر ماشین سازی در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر قهرمانی خود در شانزدهمین دوره این مسابقات را قطعی کرده بود، امروز چهارشنبه با برتری ۴ بر صفر برابر پدیده آماده برگزاری جشن قهرمانی شد. 

بازیکنان به رختکن رفتند
بعد از پایان بازی پرسپولیس با پدیده که با برتری ۴ بر صفر سرخپوشان همراه بود، بازیکنان به سرعت به رختکن رفتند تا خود را آماده جشن قهرمانی کنند. در این فاصله با پخش ترانه های مختلف و سرود قهرمانی پرسپولیس، تماشاگران به جشن و پایکوبی مشغول شدند.

سکوی قهرمانی بالاخره آماده شد
سکوی قهرمانی هم بلافاصله بعد از خالی شدن زمین، توسط عوامل برگزاری به داخل چمن منتقل و سرهم شد تا برای برگزاری جشن نهایی آماده شود.

متوقف شدن سرود قهرمانی
جشن و سرود قهرمانی پرسپولیس پیش از حضور بازیکنان در زمین برای دقایقی به خاطر پخش قرآن و اذان متوقف شد تا ادامه این جشن به بعد از اذان موکول شود.

حضور هانی نوروزی در جایگاه خبرنگاران
هانی نوروزی فرزند کاپیتان مرحوم پرسپولیس پیش از شروع جشن قهرمانی در جایگاه خبرنگاران حضور یافت.

وزیر و رئیس روی سکو رفتند
مسعود سلطانی فر به همراه مهدی تاج برای اهدای تاج قهرمانی به بالای جایگاه رفتند. سکوی قهرمانی پرسپولیس با حمایت ایرانسل تهیه شده است. علی اکبرطاهری هم لحظاتی بعد روی سکوی قهرمانی ایستاد.

بیرانوند اولین نفر بود
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اولین نفری بود که برای دریافت مدالش به روی سکو فراخوانده شد. رادوشوویچ هم با پرچم کرواسی روی سکو آمد. بیرانوند زمانی که روی سکو ایستاد کار خطرناکی کرد و پسرش را چند بار با ارتفاع زیاد به بالا پرتاب کرد!

حضور بازیکنان روی سکو به سبک بوندس لیگایی
گوینده ورزشگاه نام کوچک بازیکنان را صدا می زند و تماشاگران هم نام خانوادگی آنها را به سبک تماشاگران بوندس لیگا فریاد می زنند.

حضور بازیکنان با بچه هایشان
تعدادی از بازیکنان پرسپولیس زمانی که روی سکو آمدند بچه های خود را نیز به همراه داشتند. علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی نیا و حسین ماهینی با بچه های خود روی سکو آمدند. فرزند حسین ماهینی فقط چند ماه است که به دنیا آمده است. علی علیپور نیز با فرزندش روی سکو حاضر شد.

تشویق ویژه کریم باقری
از میان اعضای تیم پرسپولیس، کریم باقری به هنگام حضور روی سکوی قهرمانی به صورت ویژه تشویق شد و تماشاگران به شدت نام او را فریاد زدند.

سیدجلال جام را بالای سر برد
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس آخرین بازیکنی بود که وارد زمین شد و جام قهرمانی را دریافت کرد. البته سیدجلال به خاطر اتفاقاتی که بین او و بازیکنان رخ داده بود حضور کم رنگی در جام قهرمانی داشت.

بازیکنان جام را از هم ربودند
بعد از اینکه سیدجلال حسینی جام را بالای سر برد آن را به بازیکنان تحویل داد که هر کدام از آنها سعی می کردند جام را از یکدیگر بربایند. 

پدر و برادر هادی نوروزی را به زمین راه ندادند
درحالی که قرار بود پدر و برادر هادی نوروزی هنگام اهدا جام به وسط زمین بروند و جام را در دست بگیرند، ماموران انتظامی اجازه ورود آنها به زمین را ندادند و بین آنها درگیری هم بوجود آمد.

بی نظمی در مراسمی که خوب شروع شد
در حالی که آغاز مراسم اهدای جام بسیار منظم بود و افراد اضافه در زمین حضور نداشتند، اما بعد از اهدای جام و دویدن بازیکنان با کاپ قهرمانی به دور تا دور زمین، بی نظمی ها شروع شد. در این هنگام عکاسان و افراد زیادی وارد زمین شدند و نظم اولیه را تحت تاثیر قرار دادند.

عکس یادگاری جداگانه بازیکنان
دقایقی بعد از اتمام اهدای جام، بازیکنان به صورت جداگانه با مدال های قهرمانی عکس یادگاری گرفتند.

اوج بی نظمی پس از اهدا جام
در حالی که انتظار می رفت نظم مراسم تا انتهای جشن حفظ شود ولی در زمین چمن ورزشگاه آزادی شلوغی و بی نظمی عجیبی موج می زند.

مهدی طارمی قهر کرد
بهترین گلزن تیم فوتبال پرسپولیس که قصد داشت جام قهرمانی را به سمت دیگر ورزشگاه ببرد موفق به این کار نشد چرا که جام را از دستش ربودند. او هم ناراحت شد و به  حالت قهر جشن را ترک کرد!

برچسب‌ها