مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تنها از نام هادی سوءاستفاده کرده‌ایم، گفت: برای باشگاه پرسپولیس و یگان ویژه متأسفم که رفتار نامناسبی با خانواده نوروزی داشتند.

انتقاد تند مهدی طارمی از یگان ویژه و باشگاه پرسپولیس/ برای آنها متاسفم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طارمی پس از پایان مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: قبل از هر چیز این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم اما برای باشگاه پرسپولیس و یگان ویژه متأسفم که اجازه ندادند خانواده نوروزی در جشن قهرمانی شرکت کنند.

وی ادامه داد: قرار بود اولین کسی که جام را در دست می‌گیرد، هانی باشد اما با رفتار نامناسبی که یگان ویژه از خود نشان داد باعث شد تا مهدی نوروزی(برادر هانی) اجازه ندهد هانی به زمین بیاید و ورزشگاه را ترک کردند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس افزود: رفتار نامناسب یگان ویژه و برخورد بد این افراد با مهدی، برادر هادی و پسر او مطمئناً باعث خواهد شد که هانی تا چند روز فقط گریه کند زیرا ما به او قول داده بودیم که اولین نفری باشد که جام را بالای سر می‌برد.

طارمی تصریح کرد: الان با همسر مرحوم هادی صحبت می‌کردم و او به شدت از اتفاقی که برای هانی افتاده بود، ناراحت و در حال گریه کردن بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه روزی که هادی به رحمت خدا رفت، همه تکه‌کلامشان هادی بود اما امروز از خانواده او سوءاستفاده کرده و رفتار نامناسبی با پسر او داشتند.

برچسب‌ها