مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بخواهید نامه سازمان لیگ برای حضور افراد واجد شرایط روی سکوی قهرمانی را منتشر می کنیم.

واکنش باشگاه پرسپولیس به اتفاقی که برای هانی نوروزی افتاد

به گزارش قدس آنلاین، پندار خمارلو در نشست خبری پایان بازی پرسپولیس با پدیده همراه با برانکو حضور داشت. خبرنگاری از برانکو درباره ناراحتی هانی نوروزی و اشک های او به خاطر عدم حضور در جشن قهرمانی سئوال پرسید. در این هنگام پندار خمارلو به جای برانکو به این سئوال پاسخ داد و گفت: برگزاری مراسم در اختیار سازمان لیگ بود و طبق برنامه کاپیتان باید جام را بالا می برد. قرار بود بعد از سیدجلال، هانی نوروزی که در جایگاه ویژه حضور داشت پایین بیاید. انتظار این بود که هانی جام را آن موقع بالا ببرد ولی انگار پدر هادی نوروزی نگذاشت هانی پایین بیاید.

وی درباره اینکه ماموران به هانی اجازه ندادند از جایگاه به زمین برود، گفت: ما ندیدیم چه اتفاقی افتاد. می گویند پدر هادی هم ناراحت بوده است. باید بگویم برگزاری جشن قهرمانی بر عهده سازمان لیگ است. ما حتی بحث حضور ماساژور و تدارکات را در جشن داشتیم که در مراسم اولیه و بالارفتن جام حضور نداشتند.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره اینکه حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ اعلام کرده باشگاه پرسپولیس درخواستی برای حضور هانی نوروزی در مراسم جشن نداشته است، گفت: اگر هانی جزو میهمانان نبود پس چطور در جایگاه ویژه حضور داشت؟ از بهاروند بپرسید آیا در نامه ای که سازمان لیگ به باشگاه زده بود،  قید شده هرکسی آی دی کارت ندارد حق ندارد روی سکو بیاید؟ اگر بخواهید نامه را رسانه ای می کنم.

برچسب‌ها