شهرکرد- رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد گفت: اقدامات خوبی در زمینه کارآفرینی در دانشگاه شهرکرد انجام شده است و ما امروزه شاهد سرمایه گذاری در کار آفرینی هستیم و این سرمایه گذاری بهتر است در دانشگاه ها صورت بگیرد.

 سرمایه گذاری برای کار آفرینی  در دانشگاه ها صورت بگیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، روز  پنج شنبه سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران با حضورمحسن سریانی رییس انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران ، مجید ابن علی رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد، مهمانان خارجی و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

مجید ابن علی گفت: سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران رسالت خود را در مصداق اقتصاد مقاومتی انجام داد.

وی افزود:  اقدامات خوبی در زمینه کارآفرینی در دانشگاه شهرکرد انجام شده است و برای حرکت به سمت کارآفرینی احتیاج به یک اکو سیستم می باشد که دانشگاه شهرکرد با ایجاد مرکز شتابدهی نوآوری ، شرکت دانش بنیان و مرکز آپا  در حال ایجاد این اکو سیستم است و ما امروزه شاهد سرمایه گذاری در کار آفرینی هستیم و این سرمایه گذاری  بهتر است در دانشگاه ها صورت بگیرد

وی تصریح کرد: امیدواریم که برگزاری این کنفرانس ها بتواند بخشی از ماموریت دانشگاه شهرکرد برای ایجاد دانشگاه نسل سوم که دانشگاه کار آفرین است را تامین کند  و در بلند مدت بتواند نیروی انسانی کار آمد آموزش بدهد.

 شایان ذکر است ، در این همایش از ۱۱۰مقاله و پوستر پذیرفته شده،  ۳ مقاله شفاهی به زبان فارسی،۳ مقاله شفاهی به زیان انگلیسی،یک  پوستر به زبان فارسی و یک پوستر به زبان انگلیسی ارائه شد.

گفتنی است،  این کنفرانس به مدت دو روز ۳۰ و ۳۱ فرورردین  با هدف فراهم آوردن امکان هم‌اندیشی و بهبود همکاری میان متخصصان حوزه‌های مختلف مرتبط با بازشناسی الگو و تحلیل تصویر، ایجاد بستر مناسب برای تعامل بین پژوهشگران فعال در این حوزه و صنایع مرتبط، بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران، گسترش دانش موجود در زمینه پردازش تصویر و الگو و تبادل ایده‌های جدید توسط صنعتگران و پژوهشگران  برگزار شد.

برچسب‌ها