شهرکرد- در حاشیه اختتامیه سی‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام؛ امام جمعه شهرکرد ازبی‌تدبیری مسئولان دانشگاه شهرکرد انتقاد کرد.

امام جمعه شهرکرد ازبی‌تدبیری مسئولان دانشگاه شهرکرد  انتقاد کرد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین- حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام با انتقاد شدید ازبی‌تدبیری و ضعف مسئولان دانشگاه شهرکرد در برگزاری مراسم اختتامیه سی‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مناطق پنج، شش و ۱۰ کشور گفت: قبل از هر چیز ابتدا گلایه شدید خودم را از این جلسه اعلام می‌کنم. جلسه قرآن با حضور ده استان، مسابقه این چنینی در این سطح و این سالن؟ اصلاً نه در شأن این استان و نه در شأن دانشگاه است. آقایان یا این جلسات را برگزار نکنند یا اگر برگزار می‌کنند مایه بگذارند. معنا ندارد یک چنین کاری با این عظمت در این سطح برگزار شود. من ذهنیتم و تصورم وقتی آمدم این بود که نه تنها در سالن جایی برا نشستن نیست، اطراف هم روی پا ایستاده‌اند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: کجا هستند مسئولان دانشگاه؟ کجا هستند دست‌اندرکاران فرهنگی دانشگاه؟ باید حتما یک جلسه آن چنانی باشد تا همه را جمع کنند؟ باید حتما یک مقام سیاسی آن چنانی مریض بیاید در دانشگاه تا همه را جمع کنند؟ باید همه انواع بیماری‌ها وجود داشته باشد تا از این طرف و آن طرف دانشگاه جمع کنند به داخل سالن و به رخ خودشان و امثال خودشان بکشند؟ چه معنا دارد؟ آبروی استان است.

 نماینده ولی فقیه در خاتمه  تاکید کرد: بشدت فضای جلسه سنگین و ناراحت کننده بود و اگر هتک حرمت به جلسه نمی‌دیدم، همان دم درب برمی‌گشتم ولی به احترام جلسه و قرآن آمدم ولی ما چنین انتظاری نداریم

برچسب‌ها