قم - یکی از مراجع تقلیدبا بیان اینکه تاریخ و سیره اهل بیت(ع) بسیار آموزنده است گفت: خدمت به مردم از مقدس‌ترین خدمت‌هاست.

خدمت به مردم از مقدس‌ترین خدمت‌هاست

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار مسئولین صنعت استان قم، خدمت به مردم ایران اسلامی را از مقدس‌ترین خدمت‌ها دانست و ضمن قدردانی از خدمات صادقانه مسئولان، توفیقات بیشتری برای خدمت گزاری صادقانه و خالصانه مسئولان از خدای منان خواستار شد.

وی با بیان اینکه ولایت از موضوعاتی است که دین همواره بر آن تأکید داشته، افزود: نباید مردم از کنار مسئله ولایت، پیروی، اطاعت و محبت به ائمه اطهار(ع)، گرامیداشت یاد و خاطره آنها به سادگی بگذرند، گرامیداشت این نوع ارزش ها حیات دوباره به جامعه می‌دهد.

استاد سطوح عالی حوزه گفت: متأسفانه دشمن تلاش کرد در مسیر ولایت و دوستی اهل بیت(ع) با انواع فتنه‌ها سنگ اندازی کند و جامعه را دچار فقر فرهنگی کند، ولی با تلاش مجاهدانه عالمان دین مانند امام راحل نتوانسته‌اند در این مسیر به توفیقانی دست یابند.

وی افزود: خلفای بنی عباس و قبل از آن بنی امیه بزرگترین خیانت را در حق جامعه اسلامی انجام داده‌اند و با راه‌اندازی گروه‌ها ودسته‌ها و جنگ‌های متعدد مسیر هدایت را تغییر دادند ولی بحمدالله درحال حاضر شاهدیم با وجود انواع کارشکنی‌های دشمنان، نور هدایت خاموش نشده بلکه روز به روز در جامعه در حال گسترش است.

آیت الله نوری همدانی گفت: تاریخ و سیره اهل بیت(ع) بسیار آموزنده و قابل استفاده است و لازم است جامعه به سمت این مسائل برود چرا که حیات جامعه اسلامی به احیاء تاریخ و سیره اهل بیت(ع) است.

وی در قسمت پایانی سخنان خود تأکید کرد: تأمین حامل‌های انرژی از جمله آب و برق و گاز از مسائلی است که جامعه همیشه با آن درگیر می‌باشد و مردم نباید در این مسائل که با زندگی آنها ارتباط مستقیم دارد مشکلی احساس کنند.

برچسب‌ها