گناباد- رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: فوتبال وفوتسال ایران با کمترین هزینه نسبت به سایر کشورها تیم اول اسیا است که این بسیار ارزشمند است.

فوتبال و فوتسال ایران با کمترین هزینه  تیم اول آسیا است

به گزارش قدس آنلاین، رئیس فدراسیون فوتبال کشور در حاشیه گردهمایی روسای هیات های فوتبال شهرستان‌های استان خراسان رضوی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری گناباد برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: فوتبال تنها به تهران و تیم ملی و مسابقات لیگ برتر محدود نمی‌شود و برگزاری نشست‌های هیئت‌های فوتبال استان‌ها در راستای بررسی و رفع مشکلات شهرستان‌ها می‌باشد.

مهدی تاج اظهار کرد: در شرایط کنونی با نوع برنامه‌ریزی که وجود دارد، ورزش فوتبال تنها بی‌سواد تحویل جامعه می‌دهد چراکه جوانان یا به امر تحصیل مشغول می‌شوند و یا به حوزه ورزش و قهرمانی توجه می‌کنند.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در راستای برگزاری نشست‌های استانی هیئت‌های فوتبال شکل گرفت، تقسیم‌بندی کشور به ۹ منطقه برای برگزاری رقابت‌های فوتبال پایه است که با این اقدام ورزش فوتبال هیچ‌گونه تعارضی با تحصیل و تعلیم و تربیت ورزشکاران ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور به شایعات فضای مجازی مبنی بر تبانی در هفته‌های پایانی لیگ برتر اشاره و تصریح کرد: تبانی در لیگ برتر وجود ندارد و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با آن برخورد جدی می‌کند و حتی در صورت مشاهده محرومیت دائمی از فوتبال را صادر می‌کند.

تاج به بدهی بازیکنان از باشگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: تیم هایی که بازیکن خارجی دارند و پرونده مفتوح بدهی در فیفا دارند نمی‌توانند برای لیگ بعدی بازیکن خارجی بگیرند مگر اینکه پرونده آن‌ها در فیفا تعیین  تکلیف شود.

وی ادامه داد: در خصوص تیم‌های داخلی باید قوانین بازدارنده ایجاد شود و توقع برخی از بازیکنان که فدراسیون بدهی آن‌ها را از باشگاه‌ها دریافت کند، ناشدنی است.

وی بابیان اینکه فوتبال باید به سمت فوتبال شفاف و سالم حرکت کند، خاطرنشان کرد: حرکت به سمت فوتبال سالم به‌صورت تدریجی صورت می‌گیرد و نمی‌توان به‌یک‌باره فوتبال کشور را سالم کرد.

گفتنی است با حضور رئیس فدراسیون فوتبال کشور ومسول هیات فوتبال استان خراسان رضوی و مسولین شهرستان از بیش از ۱۰۰ورزشکار پیشکسوت و قهرمانی سال ۹۵ شهرستان گناباد تجلیل شد.

برچسب‌ها