اراک-آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: تبلیغات در انتخابات باید صادقانه، به دور از تخریب و شاسته سالارانه باشد و نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که مردم هوشیار هستند و از وعده های پوچ و تبلیغات پرزرق و برق بیزارند و عملکرد آنان را مو به مو نظاره می کنند

نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که مردم هوشیار هستند

به گزارش قدس آنلاین- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه در مصلی بیت المقدس ، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی و استان مرکزی بار دیگر در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه جاری در پای صندوق های رای حاضر می شوند و بیداری و هوشیاری خود را به جهانیان نشان می دهند و به طور قاطع به دشمنان اعلام خواهند کرد که در ادامه راهشان و دفاع از ارزش های نظام اسلامی مصمم هستند.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: مردم باید در انتخاب افراد چه برای رئیس جمهوری و چه برای شوراهای اسلامی شهر و روستا صلاحیت، سابقه، تجربه، ایمان و تعهد نامزدهای انتخاباتی را با وسواس و دقت زیادی بررسی کنند. وی اظهار کرد: وظیفه مردم در این انتخابات رای دادن است اما وظیفه سنگین پس از انتخابات بر عهده منتخبان است که باید دین خود را به مردم ادا کنند و شرمنده آنان نشوند.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: تبلیغات در انتخابات باید صادقانه، به دور از تخریب و شاسته سالارانه باشد و نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که مردم هوشیار هستند و از وعده های پوچ و تبلیغات پرزرق و برق بیزارند و عملکرد آنان را مو به مو نظاره می کنند.

وی گفت: رای مردم در انتخابات حق الناس و مشروط است و منتخبان بدانند این رای برای قدرت نیست. امام جمعه اراک افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با قاریان قرآن کریم در روز مبعث رسول اکرم(ص) عنوان کردند، نگاه کاندیداها باید به داخل باشد و توجه به بیگانگان نقطه منفی محسوب می شود.

آیت الله دری نجف آبادی در خصوص شهادت مرزبانان ایرانی در میرجاوه گفت: این عزیزان به مظلومانه ترین شکل به شهادت رسیدند و دولت پاکستان باید پاسخگوی این جریان باشد. نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد:تکرار چنین حوادثی برای ملت ایران قابل تحمل نیست و باید اقدامات لازم صورت گیرد تا دیگر شاهد تکرار این حوادث در مرزهای کشور نباشیم

برچسب‌ها