کرمان- پیکر مطهر استواریکم شهید «محسن دایی‌زاده»، از شهدای مرزبان حادثه تروریستی مرز میرجاوه صبح شنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در کرمان تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر پاک یکی از شهدای حادثه تروریستی میرجاوه در کرمان تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، پیکر مطهر شهید محسن دایی‌زاده پس از قرائت زیارت عاشورا از محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان تا چهارراه قدس بر دستان ملت شهیدپرور کرمان تشییع و در گلزارار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار بهرام نوروزی معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

سردار نوروزی رئیس نظام وظیفه عمومی ناجا در این مراسم با اشاره به اینکه امروز تعداد زیادی از جوانان ما در مرزهای کشور از مرزهای ایران اسلامی نگهداری و مراقبت می‌کنند گفت: این شهدا جان خود را فدا کردند و همانند شهدای مدافع حرم به سمت کربلا پرواز کردند.

آیت‌الله جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان نیز با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا بالاترین مقام است اظهارداشت: باعث افتخار است که جوانان ما برای دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی، خود را برای شهادت آماده کرده‌اند.

برچسب‌ها