کرج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به کمبود مراکز درمانی تخصصی در این استان گفت: نخستین بیمارستان سوانح و سوختگی در البرز ۲ سال دیگر به بهره برداری می رسد.

نخستین بیمارستان سوانح و سوختگی در البرز ۲ سال دیگر افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، حمید درفشی اظهار داشت: استان البرز به واسطه مهاجرپذیر بودن و کمبود امکانات در حوزه بهداشت و درمان نیازمند توجه ویژه از سوی مسؤولان است و لازم است تا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه مراکز درمانی در این استان انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین مطالبات مردم استان البرز توسعه مراکز درمانی و بیمارستان‌های تخصصی در این استان است، افزود: تخصیص اعتبارات برای ایجاد مراکز درمانی در شهرستان‌های این استان از مهمترین اولویت‌هایی است که باید به آن توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تأکید بر اینکه البته با کمک‌های دولتی به تنهایی قادر نخواهیم بود که به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کنیم، گفت: استفاده از توان خیران در این زمینه نیز می‌تواند گامی مهم در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر باشد.

درفشی با اشاره به اینکه استان البرز در بخش مراکز درمانی تخصصی با فقر مواجه است، افزود: در این راستا و برای رفع کمبودها هم‌اکنون ساخت یک بیمارستان سوانح و سوختگی را در کرج در دست انجام داریم.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این بیمارستان تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این بیمارستان نخستین بیمارستان سوانح و سوختگی در استان البرز است که تا دو سال آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

برچسب‌ها