اراک-رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی در جمع مردم در مصلی اراک سخنرانی می‌کند

حجت‌الاسلام رئیسی در جمع مردم اراک سخنرانی می‌کند

ابوالفضل فخرالاسلام در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در اراک، با اشاره به سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان مرکزی اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی روز چهارشنبه به استان مرکزی سفر می‌کند و پس از نماز مغرب و عشا در جمع مردم استان مرکزی در مصلی بیت‌المقدس اراک سخنرانی می‌کند..

وی افزود: مردم انقلابی شهرهای مختلف استان به ویژه خمین و ساوه درخواست‌هایی برای حضور حجت‌الاسلام رئیسی در این شهرستان‌ها داشته‌اند که ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی برنامه‌ریزی لازم و تدابیر مقتضی را خواهند اندیشید..

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی با اشاره به تبلیغات در استان مرکزی گفت: با آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداها و برگزاری اولین مناظره، حجت‌الاسلام رئیسی نمره ۲۰ اخلاق‌مداری را از مردم گرفت و براساس گفته های مردم علاوه بر این ایشان دارای صلابت در مدیریت و بهترین مدافع مردم بویژه محرومان جامعه خواهد بود.

وی افزود: آنچه در سخنان حجت‌الاسلام رئیسی موجب واکنش مثبت مردم شده این است که: «دعواهای اصلاح طلب و اصولگرا را رها کنید که اینها برای مردم مسکن و شغل و درآمد نمی شود.

فخرالاسلام تصریح کرد: براساس افکارسنجی های صورت گرفته محبوبیت حجت‌الاسلام رئیسی در بین روستائیان و اقشار محروم و متوسط جامعه بسیار بالا رفته و حتی فرهیختگان و نخبگان کشور نیز او را در مقایسه با روحانی؛ دارای امتیازات ویژه می دانند.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی با اشاره به تشکیل دولت انقلابی گفت: همچنین تشکیل دولت انقلابی و مبارزه قاطع با فقر و فساد و تبعیض و بیکاری و ریشه کن کردن آنها که از اهداف ایشان اعلام شده؛ از جمله نکات مورد توجه مردم بوده است.

وی افزود: استفاده از مدیران انقلابی و برخورد جدی و بدون ملاحظه با مقامات دولتی متخلف و تمرکززدایی و سپردن کار به استان‌ها و افزایش یارانه دهک‌های آسیب پذیر از نکات مهم دیگری می باشد که از سوی حجت‌الاسلام رئیسی مطرح و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

فخرالاسلام بیان کرد: به هر حال امیدواریم ملت شریف ایران این بار با یک حرکت انقلابی همچون حضور در حماسه ۲۲ بهمن، برای استقرار دولت انقلابی حماسه ای بزرگ بیافریند

برچسب‌ها