کرج- رئیس پلیس راه استان البرز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز جمعه این هفته خبر داد و گفت: جاده چالوس در روز جمعه به سمت تهران و البرز یک طرفه می شود.

جاده چالوس در روز جمعه به سمت تهران و البرز یک طرفه می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا گودرزی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی هفته، شاهد افزایش ترددها در مسیرهای برون‌شهری به ویژه از استان‌ تهران به سمت استان‌های شمالی کشور هستیم.

وی افزود: به همین دلیل براساس گزارش ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مختلف استان از عصر روز گذشته تعداد زیادی از خودروها در اتوبان تهران- کرج، کرج- قزوین و جاده چالوس در حال تردد هستند و اکثر آنها به سمت‌ استان‌های شمالی حرکت می‌کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه روز جمعه شاهد ترافیک سنگین در محورهای برون‌شهری استان البرز هستیم، پلیس راه کل کشور دستورالعملی برای کنترل بار ترافیکی صادر کرده است.

گودرزی گفت: بر این اساس روز جمعه به صورت مقطعی جاده چالوس یک طرفه می‌شود تا حرکت خودروها به سمت استان‌های البرز و تهران و بازگشت مسافران تسریع شود.

وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل پلیس راه کل کشور، از ساعت ۱۴ روز جمعه این هفته تا ساعت ۲۳، ماموران پلیس راه در میدان امیرکبیر شهرستان کرج مستقر شده و از حرکت خودروها به سمت استان مازندران جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: همچنین از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت ۲۳، تردد خودروها در جاده چالوس از مرزن‌آباد واقع در استان مازندران به سمت شهرستان کرج مرکز استان البرز به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

گودرزی در پایان با اشاره به شرایط جوی استان البرز گفت: با توجه به بارندگی‌ و لغزنده بودن جاده‌ها، به رانندگان توصیه می‌شود که با احتیاط رانندگی کنند.

برچسب‌ها