سرخه- نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تنها با حرف درمانی می‌خواهد آلام و دردهای جامعه را حل کند و مشکلات را نادیده‌ گرفته است.

«وعده درمانی» دردهای جامعه را تسکین نمی کند/مناظرات دست خالی دولت را رو کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا زاکانی صبح پنجشنبه در جمع مردم سرخه اظهار کرد: مناظرات نشان می‌دهد دست دولتی‌ها خالی است و دولتمردان تنها به دنبال حرف درمانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان به‌جای اینکه بیایند و عملکرد خود را گزارش بدهند و گزارش دهند که وعده‌های گذشته‌شان به کجا رسیده است مجدد وعده به آینده می‌دهند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران تصمیم خود را گرفته است و این حرکت ملت ایران در جهت نشاندن شایستگان بر مسند قدرت و کسانی که افتخارشان خدمتگزاری به ملت به‌عنوان ولی‌نعمتان است یک حرکت عمومی و گسترده است که انسان در جای‌جای کشور آن را مشاهده می‌کند اما در این خطه و این جغرافیا و در سرخه «زادگاه رئیس‌جمهور» از ویژگی بالاتری برخوردار است.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های نامزدهای جبهه انقلاب گفت: آنچه رئیسی و قالیباف به‌عنوان نامزدهای جبهه انقلاب وعده می‌دهند امری شدنی است.

زاکانی با اشاره به وجود توانمندی‌های کشور افزود: این نامزدها مبتنی بر این توانمندی‌ها وعده‌ها و برنامه‌هایی ارائه دادند که امیدوارم با پیروزی جبهه انقلاب شاهد گشایش در زندگی مردم و رفع آلام و مشکلات مردم باشیم.

برچسب‌ها