شهرکرد- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری گفت: انضباط مالی و صرفه جویی در منابع تنظیم شده برای استان می تواند کمک مؤثری در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

انضباط مالی و صرفه جویی در منابع کمکی مؤثر در راستای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،محمود تقی پور ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری این مرکز گفت: هدف از تشکیل این جلسه برنامه ریزی جهت تحقق سیاست های جاری سازمان در سال جدید با درنظر گرفتن شعار سال می باشد.

تقی پور افزود: سیاست های کلی اشتغال با آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای می تواند به صورت جامع و کاملتری پایه ریزی شود.

وی تصریح کرد: برنامه توسعه اقتصادی و اجتماعی و همچنین سیاست های اقتصاد مقاومتی مراکز با امضاء سند تعهدات آموزشی و اجرایی مراکز  تکمیل می شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در ادامه افزود: این سند با اجرایی کردن پروژه های مصوب با توجه به اقتصاد مقاومتی و همچنین تعهد و عملکرد مراکز و تفاهم نامه ها و قراردادهای آموزشی ملی و استانی و با هدف حمایت از آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در راستای توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای در بخش غیر دولتی تنظیم شده است.

تقی پور با توجه به ارائه گزارشات واحدهای مختلف اداره کل گفت : انضباط مالی و صرفه جویی در منابع تنظیم شده برای استان می تواند کمک مؤثری در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

 وی اشاره کرد: استفاده حداکثری از فضاها، امکانات و توانمندی های موجود با مشارکت بخش خصوصی و تعاونی مورد تأکید این سند می باشند.

برچسب‌ها