قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: باید در انتخابات کسی را انتخاب کرد که ولایت‌مدار باشد در واقع کسی باشد که دشمنان ما را بشناسد و خدمت به مردم را یک امر بداند بنابراین باید در این راستا حرکت کنیم.

باید کسی را انتخاب کرد که ولایت‌مدار باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر شنبه در دیدار با معاونان مرزبانان نیروی انتظامی، فرماندهان نیروی انتظامی استان‌ها و مسئولان بازرسی سپاه پاسداران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از چند رکن اساسی تشکیل‌شده است، اظهار داشت: اسلام، مردم و ولایت‌فقیه سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید توجه ویژه‌ای به این رکن‌ها کرد.
 وی بابیان اینکه برای حفظ انقلاب باید یک انتخاب اصلح داشته باشیم، افزود: به‌دلیل اینکه حضور پای صندوق‌های رأی یک تکلیف است باید همه مردم در انتخابات حضور پیدا کنند.
 مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید یک فرد اصلح را در انتخابات انتخاب کرد، عنوان کرد: باید در انتخابات کسی را انتخاب کرد که ولایت‌مدار باشد، در واقع کسی باشد که دشمنان ما را بشناسد و خدمت به مردم را یک وظیفه بداند بنابراین باید در این راستا حرکت کنیم.
 وی با اشاره به اینکه نباید زیر بار ظلم رفت، تصریح کرد: شهدا بودند که انقلاب را به‌دست آوردند و ما را در برابر استبداد پیروز کردند ازاین‌رو نباید زیر بار ظلم برویم.
 آیت‌الله نوری همدانی بابیان اینکه فرهنگ کشور ایران فرهنگ اسلام است، بیان کرد: به‌دلیل اینکه اهداف کشور با دیگر کشورها فرق دارد فرهنگ اسلام هم بافرهنگ کشور عربستان و دیگر کشورها متفاوت است.
 وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) ماهیت و جنایت آمریکا را به مردم معرفی کرد بنابراین امام خمینی (ره) تأکید کردند که انقلاب را نگاه‌دارید و نگذارید به دست نااهلان بیفتد.

برچسب‌ها