آزادشهر- رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نظارت بر معادن کشور باید دائمی باشد از پیگیری وزارت راه و شهرسازی برای حل مسکن حادثه دیدگان معدن زمستان یورت خبر داد.

 حادثه معدن در خاطر ما می ماند/ نظارت بر معادن کشور باید دائمی باشد

به گزارش قدس آنلاین، حسن روحانی ظهر یکشنبه در دیدار با خانواده های حادثه دیدگان معدن زمستان آزادشهر در پادگان نوده خاندوز اظهار کرد: همه ما مسئولان در هر رده ای در این حادثه مسئول هستیم و باید جبران کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما باید در برابر خداوند پاسخگو باشیم، افزود: می دانم خواسته دل شما عزیزان این است که نگذاریم این حادثه جای دیگر تکرار شود و این وظیفه ماست.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید نظارت بر معادن دائمی باشد، متذکر شد: باید مقررات و تجهیزات در معادن بگذاریم و اگر مجهز نیستند آن ها را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: پیگیری حقوق کارگرانی را که در این معدن مصدوم شده اند، جان دادند یا سالم ماندند مستقیما برعهده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گذارم.

وی تصریح کرد: هر خانواده ای که مشکلی داشتند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول است مشکلات را حل کند.

ریس جمهور همچنین افزود: به وزیر مسکن و شهرسازی نیز دستور دادم تیمی را مامور کند که مشکلات مسکن این حادثه دیدگان را دنبال کند.

روحانی اضافه کرد: فکر نکنید ما یادمان می رود، حادثه معدن در خاطر ما می ماند و آنچه وظیفه ماست انجام می دهیم و از خداوند صبر می خواهم.

وی با بیان اینکه می دانم این مسئله با مسایل مالی قابل جبران نیست، گفت: ما پیگیر حل مشکلات شما هستیم و از خداوند می خواهیم که غم شما را جبران کند.

برچسب‌ها