قم- استاندار قم با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، از احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی تخصصی قلب در قم خبر داد.

بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی تخصصی قلب در قم احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست مشترک با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: با توجه به نیاز مبرم استان قم در بخش بیمارستان‌های تخصصی و مجهز و عنایت ویژه حضرت آیت الله سیستانی و نماینده ایشان به بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی مردم استان، در آینده نزدیک بیمارستان تخصصی قلب و عروق در قم ساخته می‌شود.

استاندار قم بلوار مرجعیت، حد فاصل بلوار آیت الله بروجردی و انتهای شهرک قدس را محل جانمایی این پروژه عنوان و اظهار داشت: امیدواریم با تمهیدات اتخاذ شده و پیگیری‌های سریع دستگاه‌های مرتبط، شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم درمانی باشیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان مذکور با حمایت و تامین اعتبار از سوی دفتر آیت الله سیستانی ساخته خواهد شد افزود: این بیمارستان، با ظرفیت ۱۱۰ تختخواب، یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین بیمارستان‌های تخصصی کشور خواهد بود.

استاندار قم با تقدیر از عنایت و همراهی علما و خیرین نسبت به توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان استان قم تصریح کرد: با احداث این بیمارستان، تحول شگرفی در زمینه خدمات رسانی مناسب به زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) ایجاد خواهد شد.

شایان ذکر است طی تفاهم نامه صورت گرفته، یک قطعه زمین به مساحت بیست هزار متر مربع برای ساخت بیمارستان تخصصی قلب از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان قم به حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی برای تأسیس این بیمارستان واگذار شد.

برچسب‌ها